We beleven tropische dagen in Nederland. De temperaturen stijgen naar meer dan 30 graden. Het lijkt wel Thailand, ik begin me steeds meer thuis te voelen. We hebben wel een ventilator gekocht want uit ervaring weet ik dat zo’n briesje lekker aanvoelt.



We gaan vanavond, woensdag 24 juni, ook weer bewegen. Dit maal een route door het Kapelse Bos. Lekker in de schaduw van de bomen oefeningen doen.

Geef een reactie