Hotel ervaringen

We hadden plannen om nog een paar dagen in Chiang Mai te verblijven. Er moesten nog documenten worden opgehaald voor Pam, we wilden shoppen in het grote winkelcentrum Central Airport en daarna nog een tempelcomplex bezoeken in Doi Saket. De reserveringen voor een hotel verliepen moeizaam. Ik zocht iets comfortabels dicht bij het winkelcentrum maar driemaal was het antwoord: geen kamers beschikbaar.

Uiteindelijk lukte het om bij het Harmonize Hotel, langs de highway nr11, een kamer te reserveren. Niet dichtbij Central Airport maar wel makkelijk bereikbaar. Na een tocht van vier uur kwamen we aan bij het hotel. Tot onze verbazing wist men bij de receptie niets van onze reservering. Soj had toch echt met het hotel gebeld en een kamer besproken. Probleem werd opgelost en we kregen een kamer op de vijfde verdieping.

Maar toen ik ‘s-avonds wilde gaan douchen kwam er alleen koud water uit de kraan. Een koude douche, dat is niks voor mij. Het personeel kwam kijken en constateerde dat de boiler kapot was. Ik vraag me af hoe lang al, want er waren meer dingen kapot in de doucheruimte. Met de belofte dat het morgen gemaakt zou worden, vertrok de man weer. Wij besloten echter om dat niet af te wachten en de volgende dag weer te vertrekken. Soj heeft het geld, dat we voor de tweede nacht betaald hadden, teruggevraagd. Dat kreeg ze, met excuses, uitbetaald. En wij dus een dag eerder naar huis.

Mijn advies: Als je met vakantie naar Chiang Mai gaat, boek niet!! in het Harmonize hotel. Het ontbijt was ook ondermaats met koude koffie.


Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *