Code Oranje

Had ik zo’n mooie bosroute bedacht voor onze Kapelse beweeggroep, zie het vorige bericht. Vanwege de te verwachten hitte ging het parcours langs schaduwrijke paden. Maar Code Oranje gooide roet in het eten. Veel van onze trouwe deelnemers vonden het te heet. Dus is er woensdagavond niet gelopen. Ik bewaar de route voor volgende week.

Om iedereen een indruk te geven van het mooie Kapelse Bos waar we onze oefeningen uiteindelijk zeker gaan doen heb ik het parcours toch nog maar een keer gelopen en ondertussen foto’s gemaakt.


Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *