Terwijl het de afgelopen dagen tropisch warm was, met temperaturen tot zo’n 36 graden, zweefde er vrijdagavond vanuit het Westen een luchtballon langs ons huis. Zou het in de hete luchtballon aangenamer zijn geweest dan op de begane grond? De ballon zweefde richting Oosterschelde en zal waarschijnlijk ergens op Tholen zijn geland. Het was een fraai gezicht.



Geef een reactie